Even over nagedacht. Soms moet je een risico nemen. De werkelijkheid van kinderporno is een harde. Daar horen dus ook harde foto’s bij.
Klik hier (445 personen gingen u voor)
De verontwaardiging in het land is groot. Kinderporno. Seksueel misbruik. Op kinderdagverblijven nog wel. De werkelijkheid is nog zwarter. Kinderporno zal nooit verdwijnen. Vraag en aanbod.
Kinderporno is walgelijk. En ik kan het weten.
Ik weet wat er op die plaatjes en filmpjes staat. Wat kinderen moeten doen. Hoe ze kijken. Hoe ze huilen. In kamers in het voormalige Oostblok met tapijt op de muren. Wat je met een baby kunt doen. Al dan niet met behulp van hulpstukken
Het is niet zo moeilijk om stelling te nemen tegen de mensen die dit soort vreselijke foto’s maken. Waarom zou je in hemelsnaam een kind misbruiken?
Het antwoord is helaas net zo somber als de vraag.
Kinderporno is er omdat mensen er naar willen kijken. Omdat er in de wereld mannen leven die opgewonden worden van hele jonge naakte lijven. Die er zelfs probleemloos hun makkelijk te herleiden creditcard-nummer voor achterlaten. Die met ranzige zoektermen op zoek gaan en vinden wat ze willen omdat er genoeg voorhanden is.
En denkt u maar niet dat het allemaal vieze, eenzame mannetjes zijn die in ongewassen kleding likkebaardend en met de broek op de enkels voor de pc zitten.
Ik heb keurige studenten voorbij zien komen. ICT’ers. Docenten. Van die mensen die je probleemloos de weg wijst als ze daarom vragen.
Ze hebben een grote overeenkomst. Het zijn meestal de eindgebruikers. De mensen die de plaatjes bekijken. Niet de mensen die ze maken.
Op de een of andere manier komt de politie niet of nauwelijks in die kamer in het voormalige Oostblok met het tapijt aan de muur.
En daar zitten ze. De producenten van kinderporno. De mensen die geld verdienen aan kinderleed.
Daar kunnen we met zijn allen vreselijk opgewonden over doen. Moet ook. Maar ze maken wat ze maken omdat er mensen zijn die willen dat ze het maken. Omdat ze er simpel geld voor over hebben. Of er van genieten. Omdat ze de meest ranzige files selecteren en naar elkaar verzenden.
De meeste rechtszaken over kinderporno gaan over de eindgebruikers. De downloaders. Zo proberen we als samenleving kinderporno aan te pakken. Door voor die mensen zware straffen te bedenken. Of complete internetfilters. Door de politie te vragen meer mensen beschikbaar te stellen.
Maar wat we niet kunnen is wat echt zou helpen.
Een einde maken aan de vraag. Daar waar de noodzaak tot het aanbod ontstaat.
Het verlangen.
Hoe waar en oh, wat zal “men” te keer gaan.
Pingback: Tweets that mention Wij willen kinderporno « Rechtbankverslaggever -- Topsy.com
Oooh gruwelijke waarheid…..
Wat is dat toch, mannen en kinderporno? Waarom alleen (?) mannen? Intrigerend. En walgelijk.
Je houdt ons weer een mooie spiegel voor Chris.
Triest, maar waar. Compliment.
Raak Chris. Goed gezien en gedurfd geschreven!
Hartverscheurend. Misselijkmakend. En wederom de vinger op een zere plek.
Ook ik ben het helemaal met je eens Chris.
Wat te doen met verlangens?
Waar ging het fout?
Maar ik onthoud nog wel dat van de 1000 trauma’s die een mens in de kindertijd kan oplopen er twee met seksualiteit te maken hebben.
Er is nog veel te doen, voor een hoop mensen.
Als ze dat willen.
Ooit zag ik in Zuid Amerika een man een meisje van een jaar of 5,6 overdoen aan een andere man, geld en het kind verwisselden van eigenaar.
Ik zal nooit het gehuil van het meisje vergeten toen de man haar in een steegje verkrachtte (?) politie bewaakte de ingang van het steegje, je kon niet bij het meisje komen…..ik heb absoluut geen voorstellingsvermogen bij seks met een kind. Maar er zijn op deze aarde heel bizarre mensen die alles doe, vaak voor geld, want vlak de zucht naar rijkdom in je verhaal niet uit!
Ik schaam mij nu voor mijn geslacht.:(
Het vraag waarom is voor ons nog steeds niet beantwoord.
Pingback: Wij willen kinderporno « Rechtbankverslaggever | Stop Kinderporno & Kinderseks Geplakt Pedofielen Nieuws Nu
Het zijn niet alleen mannen met zulke zieke gedachten..
Aan de hoogste boom ophangen zulke mensen!
Gelijk een voorbeeld geven voor de rest van die perverse mannen en vrouwen!
Pingback: Chris Klomp Blog; wij willen kinderporno | Kettelarij Blog
Goeie blog! Jammer alleen dat het nog steeds nodig is dit soort verhaaltjes te schrijven om de onnozelen der aarde iets duidelijk te maken. Jammer ook dat zo weinig echt in de kern/essentie kijken. Aan de andere kant is het ook wel goed voor het algemeen bewustzijn om de eindgebruikers in de schijnwerpers te zetten, brengt in elk geval een discussie opgang die (lokaal) een verschil zou kunnen maken.
Au. au au, maar zo waar
Marieke
Goed stuk. kippenvel-vervelend. Het gaat wel alleen over mannen. Vrij recent (oktober) zijn in de UK 3 vrouwen veroordeeld wegens het maken van kinderporno. Werkend op kinderdagverblijven…
( http://bbc.in/cqqd8L )
Het zijn dus helaas zeker niet alleen enge mannen.
Zo ongelofelijk waar Chris.
Er is al heel veel over geschreven, en er zal nog veel over worden geschreven.
Ik ben een man en vader van 2 dochters. Ik heb er totaal geen voorstelling van wat mensen tot dit soort dingen brengt. Zowel het produceren als het verspreiden als het ‘consumeren’.
In mijn ogen is er voor IEDEREEN die er ook maar een beetje mee te maken heeft maar één straf. DE DOODSTRAF.
Laten slachtoffers van dit soort misdrijven maar de rechters en de beulen zijn om dit soort vuil van de wereld te helpen. Zij zijn niet omkoopbaar met wat dan ook.
Misschien klink ik heel erg bitter en hard, maar het is in mijn ogen de enige manier om het menselijk ras nog enig bestaansrecht te geven.
Wij beschikken als ‘mensen’ over een vrije wil. Dat onderscheidt ons van al het andere op deze planeet. Laten we daar nu eindelijk eens iets nuttigs mee doen.
De pen is machtiger dan het zwaard??
Laat de pen spreken en doe een beroep op ieders gezond verstand.
Dit is zo waar en alle respect dat je dit benoemt.
VERLANGEN.
Daar gaat het nu over. Maar WIE zijn die verlangers eigenlijk?
Chris heeft er een aantal benoemd, maar durft het beestje niet bij de naam te noemen.
Nou, IK WEL !
Wij allemaal, niemand uitgezonderd.
De laatste dagen lezen we alles over “pedo” gedrag.
Mensen die baby’s verkrachten, noemen we pedo.
Noemen we een man die vrouwen verkracht “hetero”?
Pedo’s verkrachten geen kinderen.
“Pedo’s” met kinderporno? Of duistere zakenlieden?
Wat we NIET zien in de media (of nauwelijks) dat er deze week een VADER is opgepakt met 200.000 foto’s/filmpjes van zijn eigen kinderen.
Want dat raakt de hoeksteen van de samenleving, onze veiligheid, onze eigen verlangens.
Dus wijzen we vooral naar anderen, die we “pedo” noemen. Die kotsen we uit, willen ze dood, gecastreerd of levenslang opgesloten.
Maar over pornograferende pappies niets.
Geen persco’s, geen wraakacties, geen hatemails.
We vallen allemaal op jong. Rennen naar de dierentuin om te kijken naar een baby- ijsbeertje, aapje, olifantje.
En we vallen op kinderen. Ouders die liefdevol hun baby kussen, ook op “verboden” plekken.
Als ik een kind op zn billen kus, word ik opgesloten en met de dood bedreigd.
De moeder niet, want dat gebeurt binnen de “veiligheid’ van het gezin.
Veiligheid?
15% van de meisjes meldt misbruik binnen het gezin.
Op 5 miljoen huishoudens gaat het jaarlijks dus om 750.000 ouders die hun handen (of erger) niet thuis kunnen houden. Weerloze meisjes, je gaat je ouders niet zo snel aanklagen. Of ze ontwijken.
Veiligheid?
50 kinderen worden per jaar door hun ouders vermoord,
100.000 meldingen van kindermishandeling binnen het gezin!
En dan die kinderpornopedo’s.
Er zijn in dit land naar schatting 100.000 – 200.000 mensen met pedofiele gevoelens zegt men. Daar zijn dus niet die 750.000 kindermisbruikende ouders in meegerekend.
Pedo’s kunnen zich niet zomaar aan kinderen “vergrijpen”, wat die term dan ook mag inhouden.
Een pedo moet heel voorzichtig zijn met een kind. Hij/zij (ja er zijn ook veel vrouwelijke pedo’s) wil dat kontakt niet verliezen en zal dus rekening moeten houden met de wensen van dat kind. Anders is hij het kwijt.
Pedo’s zijn banger voor kinderen dan andersom.
Hij/zij wil de relatie met het kind niet kwijt!
Maar erger nog, één opmerking van het kind thuis en de pedo zit vast. Weerloze kinderen?
Kon dat meisje wat thuis misbruikt wordt dat ook maar zo gemakkelijk melden.
Zo’n 2000 zedenzaken per jaar in Nederland.
Waar blijven die 750.000 andere?
Verlangens, daden.
Wie maken zich er schuldig aan?
Ik, inderdaad!
Maar vooral jullie, verontwaardigde hypocriete ouders, die ik hier beschreef.
Sytze
“de Eindhovense en nog steeds rondzwervende pedo”
P.S.1:
Lees ook:
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2010/12/15/pedofielen-uit-de-kast/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
P.S.2:
Uit onderzoek blijkt dat legale kinderporno misbruik tegengaat.
P.S.3:
Bij voorbaat dank voor de stenen door mijn ruiten.
Heel erg waar. Een deel van de mensheid spoort niet en daar kunnen we niets aan veranderen. Of het nu gaat om kinderporno of het op gruwelijke manier mishandelen van dieren en dat op internet kwakken. We kunnen het niet voorkomen. Maar wel keihard blijven bestrijden. Een organisatie die dat doet is o.a. Terre des Hommes. Maar ja, die krijgen geen subsidie meer vanaf 2011. Zo belangrijk vinden we die bestrijding namelijk.
Er wordt bij bijna alle nieuwsberichten gesuggereerd dat het alleen mannen of homosexuelen zijn, die dit soort leedvermaak verheerlijken, maar vergeet het vrouwelijke geslacht hier niet, zij die ook geregeld een kind of zelf hun eigen baby doodslaan of mishandelen, misbruiken. Daar hoor ik tot nu toe niets over in de media. Mensen schrikken van berichten dat het nu weer een homo betreft die zoiets smerigs uithaald, het staat daar los van, deze gozer is ziek in zijn kop, binnen bijna iedere familie worden kinderen misbruikt en/of mishandeld. 1 op de 6 mensen is eens misbruikt in zijn of haar leven. Overal in de wereld en in alle lagen van de bevolking
Pingback: Zo ziet kinderporno er dus in het echt uit « MAD Media Magazine
Dit stuk doet mij aan een eerder artikel denken, waarna de discussie ontstond of de vraag oorzaak is van het aanbod. Of andersom.
Ik blijf van mening dat de verantwoordelijkheid van ‘eindgebruikers’ minstens zo zwaar ligt en ook als zodanig bestraft moet worden.
En Chris, ik vertrouw er volledig op dat je ‘klik hier’ een fuik is voor mensen die uberhaupt een blik op kinderporno willen werpen.
Schrikbarend, dat al 258 die behoefte voelden.Zo houdt men dus de productie in stand.
N.B.
Mijn overtuiging is dus dat je geen KP-plaatjes achter de klik hebt gezet.
Indien u, Chris Klomp, afweet van het bestaan van kamers in het voormalige Oostblok met tapijt op de muren en die toestand nog steeds voorduurt, dan heeft u uw burgerplicht verzaakt om dit te melden aan de rechtelijke macht.
Het voormalig Oostblok is gewoon Westeuropa en het is slecht voorstelbaar dat justitie daar niet zou ingrijpen in geval van gemeld kindermisbruik.
Voorts ben ik van mening dat het zinloos is dat zielige, geesteszieke eindgebruikertje aan te pakken, dat is een brand bestrijden met een druppel water.
Juist de bron, de “heren” die zulke rotzooi produceren en er een vette portemonee aan overhouden, die dienen aangepakt te worden.
Indien internationale politie organisaties zo kundig zijn om de geesteszieke eindgebruiker op te sporen, dan moeten die ook wel in staat zijn om de vreselijk wrede beesten die die rotzooi produceren, op te sporen, en die, Chris Klomp, dienen uitgeroeid te worden.
In een vrije markt economie, waar er nauwelijks aanbod is versus een grote vraag, zal het product bijna onbetaalbaar worden. En daarmee schakelt u de meeste eindgebruikers al uit.
Er zijn bijna geen landen meer in de wereld, die openlijk kindermisbruik toestaan en indien er in bepaalde landen zijn waar producenten nog de kans krijgen tegen het betalen van steekpenningen, dan dienen er internationale sancties getroffen te worden tegen zulke landen.
De eindgenbruikers zijn miljoenen, de immorele producenten slechts een handjevol en die dienen uitgeroeid te worden.
Het is vergelijkbaar met druggebruik, zolang de bron niet aangepakt wordt, doch slechts enkele gebruikertjes, dan blijft het probleem in stand!
“Legale kinderporno gaat misbruik tegen” Dat je t je strot uit krijgt.
@Jinx
Tja, zag het ook en dacht toen negeren maar. Het komt dan ook uit het zieke brein van Sytze van der V. 12.32.
Meerdere keren veroordeeld voor ernstig sexueel misbruik van jonge jongetjes.
Blijkbaar slaan de pedosexuelen massaal op het topic aan. Zal hopelijk een koude douche zijn geworden.
@Sytse van der velde: Al begrijp ik niet hoe je het gedurfd hebt, om zo’n groot risico te nemen met kinderen en voor eventueel schaden. Zou het te maken kunnen hebben dat je toch al ooit over de scheef bent gegaan? Maar wat een geweldig goed stukje heb je geschreven. Je kunt goed lezen dat je er goed over na gedacht hebt. Het zou eigenlijk gepubliceerd moeten worden.
Het is dol geslagen sameleving, en er word een doelgroep doods bang gemaakt, wat in werkelijkheid geen slachtoffers maakt. Inderdaad een supergoed artikel in nrcnex hoe je het “Pedofile probleem” (waar in werkelijkheid het probleem licht bij kindermisbruikers) op te lossen
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2010/12/15/pedofielen-uit-de-kast/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
“Pedo’s zijn banger voor kinderen dan andersom.
Hij/zij wil de relatie met het kind niet kwijt!
Maar erger nog, één opmerking van het kind thuis en de pedo zit vast. Weerloze kinderen?”
Idd, zo voel ik het ook met mijn contacten. Kind daagt lichamelijk (niet seksueel) contact uit. Ik ben later te chanteren voor ontucht, terwijl ik dat ik heel veel gedaan heb voor het kind. Ik kan in de problemen komen, als het kind er ander s over gaat denken, terwijl ik het beste voor had. Gelukkig ben ik nog clean, maar ik ben best bang soms. Dat interesseert de maatschappij geen zier, terwijl ik ook een levende ziel ben met goede intenties, net als jullie allemaal, en kinderen, die wensen op een eerlijke manier behandeld te worden.
Kom gerust in Groningen wonen,met alle liefde geef ik je iedere dag een pak slaag. MAFKETEL!
@Trebleboy
Hoe ver moet jij heen zijn om Sytse van der V. te complimenteren met zijn schaamteloze opmerkingen? Je schreef zijn achternaam namelijk volledig neer en (er)kent zijn gedrag van ernstig sexueel misbruik dus.
En alweer dat druipende zelfmedelijden… Het is heel simpel: handen af van kinderen en er valt niets te vrezen qua oordelen of veroordelingen.
@Siem, Word jij graag veroordeeld voor dingen die je niet gedaan hebt? Ik zeg niet dat je dat doet, het komt alleen een beetje zo over. Ik praat het misbruik niet goed, ik zeg alleen dat hij een goed stuk geschreven heeft.
Trouwens, als er zo hatelijk gereageerd word, (martin) roep je het ijskoude gedrag juist in de hand, waarom zou je je nog aantrekken van de normen en waarde van de sameleving, als je al bij voorbaat voor rot gescholden word. Het is niet dat ik zo voel, maar het roept die gevoelens op.
Ja ik erger me er aan, en ben er een beetje pissig overs
Chris, posting 19.50 is niet van mij maar van Trebleboy. Zou je dat willen corrigeren?
@Trebleboy 19.50
Het is een stuk waarmee een kinderverkrachter en recidivist zijn daden probeert te bagatelliseren en waarin zelfs gepleit wordt voor ‘legale kinderporno’. Het is dus maar wat jij goed noemt.
Of hoop jij ook op gratis plaatjes (legale KP) waar je je kick uit kunt halen?
Je opmerking ‘Gelukkig ben ik nog clean’ gaf mij de rillingen. Kinderen bieden zichzelf niet aan als meat waaruit shots gehaald kunnen worden.
VIERHONDERDVIJFENVEERTIG? WTF? 445 mensen hebben op die link geklikt? WAT?
@jinx
Het gaat er niet om of ik het uit mn strot krijg.
Lees: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=6733AM6S&word=kinderporno
Vrees alleen dat je wetenschappelijk onderzoek alleen serieus neemt als het bij jouw opvatting past
Das jammer dan!
@Siem
‘Meerdere keren veroordeeld voor ernstig sexueel misbruik van jonge jongetjes.”
Oh ja, waar baseer je dat op?
Enige zorgvuldigheid is jou vreemd blijkbaar.
Tenzij jij meer weet dan de rechters.
En je opmerkingen over kinderverkrachting geven eveneens aan dat je niet weet waarover je praat.
Ik verkracht geen kinderen en ben daar uiteraard ook nooit voor veroordeeld.
Misschien lijdt je meer aan je fantasieen dan dat je kennis hebt van de feiten.
Mensen als jij zorgen nu juist voor onrust in de samenleving. Jammer!
@Martin.
Dit noem jij een zinnige bijdrage aan een discussie?
“Kom gerust in Groningen wonen,met alle liefde geef ik je iedere dag een pak slaag. MAFKETEL!”
Juist voor mensen als jij schreef ik mijn reactie!
En voor @allen:
Met mijn reactie probeer ik een bijdrage te leveren aan de DISCUSSIE.
Het is wel duidelijk dat sommigen geen behoefte hebben aan discussie. Prima, maar wat doen ze dan op dit blog van Chris, die juist discussie probeert op te roepen?
Mooi omschreven weer. Tegelijk de bevestiging dat er heel wat achter het net gevist wordt. Het lijkt ook wel op de strijd die tegen de criminaliteit wordt gevoerd en eigenlijk heftiger is geworden. Het verlangen blijft bestaan en de uitwerking zal blijvend moeten worden bestreden. Het beleid dat daarmee in overeenstemming is lijkt daarmee wel zinloos te zijn. Alsof men weet dat het badwater overstroomt omdat de kraan blijft lopen en toch wil blijven geloven dat de grond droog blijft als je genoeg dweilt.
Van de andere kant denk ik dat er in Nederland genoeg deskundigen zijn die allang weten dat er aan de oorzaak van dat verlangen gewerkt dient te worden. Of het nu gaat om kinderporno, criminaliteit of drugsgebruik. Maar ook als je dat weet wil het nog niet zeggen dat het uitvoerbaar is. Voor sommige mensen die streven naar een vreedzame samenleving en de ‘moed’ hebben om de oorzaak van de maatschappelijke problemen te zoeken met behulp van hun eigen psyche, (vooral ook bezoekers van deze blog), zal het niet zo’n probleem zijn om met enige compassie naar oorzaken te zoeken.
Maar er is ook een deel van de Nederlanders met het idee geconditioneerd dat straf en bestrijding een noodzakelijke maatregel is om het menselijk gedrag te veranderen (dweilen) Volgens die maatstaven zijn zij opgevoed, ter verantwoording geroepen en eventueel veroordeeld. Misschien zelfs omdat ze niets gedaan hebben. Voor hun was er geen begrip of compassie. Maar ze moeten nu wel die ‘schuld’ van hun naaste kwijt schelden terwijl ze er zelf voor gestraft zijn? Een aloud dilemma lijkt zich te herhalen waar zelfs ouders naar hun eigen kinderen toe nauwelijks in slagen, nog maar te zwijgen als het om een vreemde gaat..
Nog even iets over de algemene Nederlandse man want ik word er toch langzaam maar zeker best pissig van. En met mij nog meer mannen als je sommige’ reacties leest. Het maatschappelijke beeld dat sommige vrouwen over mannen hebben moet toch wel hele zware deuken hebben opgelopen! Er wordt zelfs gesteld dat, een man niet met kinderen hoort te werken. Of zelfs het gehele contact met kinderen vermeden dient te worden om, nu komt het; “de KAT niet op het spek te binden” Watblief zegt u??! Ik vraag me echt af waar zo iemand het recht vandaan haalt om het gehele mannelijke geslacht als een potentieel gevaar te beschouwen?
Mannen schamen zich onderhand voor hun geslacht, voelen zich aangevallen en schuldig omdat ze toevallig met een piemel worden geboren. Het is al zo dat de mannelijke nieuwslezers een zuur gezicht trekken als ze alweer zo’n gruwelijk bericht moeten voorlezen waar ze al van weten dat het mannelijke imago nog verder in de stront zal zakken. Ja natuurlijk, er wordt nauwelijks of geen onderzoek gedaan naar vrouwen die kinderen misbruiken en dan kan het ook niet aan het daglicht komen. Maar ze zijn er wel hoor.. Vrouwen die zich voor geld laten beffen door kleine jongetjes in derde wereld landen..
http://www.nu.nl/lifestyle/2190384/sekscruises-vinden-gretiger-aftrek.html
Vrouwen die jongetjes verleiden..
http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2009/10/sekslerares_misbruikt_13jarige.html
En vrouwen die hun eigen kinderen verdrinken in bad..
http://frontpage.fok.nl/nieuws/249012/1/1/50/moeder-verdrinkt-twee-kinderen-in-bad.html
Rest alleen de hamvraag of nu ineens alle vrouwen een gevaar vormen voor kinderen? Dacht het niet!
En ik kan me ook niet voorstellen dat er een vrouw op deze planeet is die daarvoor wil worden aangezien! Want dat zou heel wat beknotting en vooroordelen opleveren die veel mannen al bekend moet zijn. Ik heb dan ook één keer in mijn leven voor de rechtbank gestaan. Niet omdat ik iets verkeerds gedaan had maar om het recht van een uitkering te verdedigen. Ik kon niet meer werken en werd ziek van de vele vooroordelen en beschuldigingen die ik heb mogen horen.
Maar toch, ik ben nu eenmaal een man en heb er wat van geleerd. Ik heb er een duidelijk besef aan overgehouden dat ik niet het recht heb om alle vrouwen over één kam te scheren. Mijn vriendelijkheid naar vrouwen toe is gebleven. Ook tegen die enkele die door de aangeprate angst een sterke mannen-vermijdingsdrang hebben ontwikkeld en alle mannen als een gevaar zijn gaan zien. Want dat is pas echt een probleem als je niemand meer kunt vertrouwen.
Toch kiezen sommige vrouwen daarvoor. Inclusief de angst voor de onbekende man die op de achtergrond weer een beetje is toegenomen. Maar daar heb je nu nog niet zoveel last van. Dat komt later pas als je niet meer alleen de straat op durft en meent dat in elke situatie een gevaar schuilt voor jezelf of je kind en er in werkelijkheid niets aan de hand is. Zo wordt er heel wat geoordeeld en beschuldigd. Vooral ten onrechte. En in het begin is dat ook makkelijk. Vooral als je het zelf niet hoeft te voelen, omdat het niet over vrouwen gaat. De uitwerking op jezelf, blijft helaas niet uit.
@Sytse van der V. 22.11
Je hebt gelijk: kinderverkrachter is niet de juiste term in juridisch opzicht. Al vind ik die wel passend voor een bij herhaling veroordeelde pedosexuele recidivist.
Quote:‘Meerdere keren veroordeeld voor ernstig sexueel misbruik van jonge jongetjes.”
Oh ja, waar baseer je dat op?
Enige zorgvuldigheid is jou vreemd blijkbaar.
Tenzij jij meer weet dan de rechters.
Al voor 1981 kwam je in aanraking met justitie en verder:
– 1988: 12 maanden waarvan 9 gezeten
– 2007: 27 maanden uitgezeten
Het griezelige aan mensen als jij is dat gezien de herhaling van je praktijken iedere vorm van discussie met jou eerder al zinloos is gebleken.
Misschien moet je het boek dat je in 1981 publiceerde er nog eens op naslaan om te beseffen dat je al tientallen jaren een regelrecht gevaar voor kinderen bent.
Titel: Wat doe jij met mijn kind?
Ondertitel: Een taboedoorbrekend dagboek van een pedofiel over zijn ervaringen met kinderen, de rechterlijke macht en de maatschappij.
Juist mensen als jij zorgen er voor dat pedofielen die geen seksuele handelingen met kinderen verrichten en zich niet verlustigen aan kinderporno, niet voor hun gevoelens uit durven te komen.
Een dubbel gevaar vormend dus.
@Siem:
Verdere discussie met jou is zinloos, je ziet je eigen opvattingen( over mij en anderen) als feiten, veroordeelt mensen die het niet met je eens zijn.
Juist mensen als jij die niet willen horen, maar wel graag roepen, maken het pedo’s onmogelijk om voor hun gevoelens uit te komen, (zie trebleboy)
“Je hebt gelijk: kinderverkrachter is niet de juiste term in juridisch opzicht. Al vind ik die wel passend voor een bij herhaling veroordeelde pedosexuele recidivist”
Juridisch niet juist? Feitelijk niet juist dus! Je weet niets over mijn kontakten met pubers, maar vult die zelf wel in vanuit je onderbuikgevoelens.
Al voor 1981 in aanraking met justitie? Oh, dat haal je uit een boekje, dus is het waar?
Dat “ernstig seksueel misbruik van jonge jongetjes”,
waar baseer jij dat op? Heb je ze gesproken?
Blijkbaar heb je ook al met veel pedofielen gesproken, je weet precies waarom ze niet voor hun gevoelens uit durven te komen!
En zoals je zelf al schreef, disucssie met mij is zinloos, dus bij deze dan ook maar mijn laatste reactie op mij.
Hoop wel dat eens nadenkt over de vraag of je wel WEET waarover je praat.
@Sytse van der V. 10.01
Liegen, manipuleren, zelfbeklag en bagatelliseren hoort bij praktiserende pedosexuelen. Juist daar schuilt het gevaar voor recidive in.
Quote: Je weet niets over mijn kontakten met pubers, maar vult die zelf wel in vanuit je onderbuikgevoelens.
– Laat ik al je handelingen waarvoor je meerdere keren bent veroordeeld maar niet neerzetten.
Quote: Al voor 1981 in aanraking met justitie? Oh, dat haal je uit een boekje, dus is het waar?
– Nee, dat haal ik niet uit een boekje. De lijst t.a.v. je strafrechterlijk verleden is zelfs nog langer dan ik gisteren schreef. Dus, zo je wil aanvullend. Buiten ook de TBR die je onderging:
1971: Eerste delicten.
1976: Weer eens opgepakt en veroordeeld.
Quote: Dat “ernstig seksueel misbruik van jonge jongetjes”,
waar baseer jij dat op? Heb je ze gesproken?
– Zo je wil. Een 59-jarige man die o.a. 13 jarige kinderen pijpt in verkleedhokjes noem ik een ernstig seksueel misbruiker.
Quote: Blijkbaar heb je ook al met veel pedofielen gesproken, je weet precies waarom ze niet voor hun gevoelens uit durven te komen!
– Stop eens met je schaamteloze vergelijking met pedofielen die niet ‘actief’ zijn. Mensen als jij zijn een extra last voor hun.
Quote: En zoals je zelf al schreef, disucssie met mij is zinloos, dus bij deze dan ook maar mijn laatste reactie op mij.
– Inderdaad volstrekt zinloos. Je reacties op jezelf om jezelf te overtuigen dat seks met kinderen algemeen aanvaard zou moeten kunnen worden.
Een oude uitspraak van jou: ‘Ik kies er voor om pedofiel te zijn, het is geen ziekte’ maakt het nog erger.
Kortom: mij hoef je over jouw ellenlange traject en methodische aanpak om kinderen te kunnen blijven misbruiken en het zelfs te willen legaliseren, niets wijs te maken.
Je hebt geen kind voor je.
Gegroet.
elke afwijkende seksualiteit dan tussen adem en eva! is geestenziek! hoe meer getolereerd wordt hoe meer pijn moet je verdragen.
Dit is wat ik ooit hoorde bij een bijbelbespreking op maandag naast de kerk in Almelo.
Als je daarover wat dieper gaat nadenken kom ik inderdaad op; foto / filmrukkers, Pisbakken lopers, stalkers, homo en lesbiesche, Pedofilen, rubber en dierenseks, enz.
Er moet toch iets bij de geboorten niet helemaal in de bovenkamer goed zijn gegaan wel dan?
Seksualiteit betekent[1]: 1. De splitsing in de geslachten man en vrouw; 2. Bepaalde menselijke gevoelens (zie ook geslachtsdrift) en handelingen van lichamelijke aard gericht op een ander, die gepaard gaan met lust en opwinding.
Seksualiteit is van belang voor de voortplanting, voor bevestiging van een relatie tussen personen, en niet in de laatste plaats voor het beleven van genot, bijvoorbeeld bij vrijen.
In sommige culturen ligt, uit religieuze of maatschappelijke overtuiging of om culturele reden, een taboe op het openlijk spreken over seksualiteit, of zijn seksuele handelingen, met name geslachtsgemeenschap, buiten het huwelijk verboden. Voor bijvoorbeeld rooms-katholieke geestelijken zijn seksuele handelingen geheel verboden, het zogenoemde celibaat.
Beste Annie,
Bedankt dat je ons even duidelijk vertelt wat wel en wat niet normaal is in de slaapkamer. Mensen zouden toch eens zelf gaan denken, stel je voor.
On topic: Ik fantaseerde als jong kind (oudste herinneringen gaan terug tot mn vijfde!) over ontucht/sex met volwassenen. Ik ben er heilig van overtuigd dat ik, mits geen dwang en machtspelletjes, een dergelijk contact positief zou hebben ervaren. En ik ben niet de enige, lees oa de boeken van Pim Fortuin maar eens. Ik ben inmiddels in de 30 en val niet op kleine kinderen oid. Maar kan me dus wel verplaatsen in de standpunten van de ‘pedopartij’. Het is jammer dat iedereen zo hysterisch reageert en dat elke discussie onmogelijk is.
@ Hulskemp
Je zou mensen ook kunnen wijzen op boeken van mensen die als kind positieve ervaringen hebben opgedaan en daarover schreven:
Kees Verheul: Een jongen met vier benen.
Rudie v. Dantzig: Voor een verloren soldaat.
Maar ja, “het volk” zal wel weer van mening zijn, dat deze mensen ook gestoord zijn. Je mag immers geen POSITIEVE ervaringen hebben?
klokkenluideronline.nl/artikel/6091/ze-zaagden-het-kind-aan-stukken.html#comment-50960
Samuel
23 december, 2010 om 18:13
Jouw reactie behoeft nog goedkeuring van de beheerder.
@Bobbi
“Ze zeggen vaak, dat misbruik meestal in de familie of directe omgeving plaatstvind.”
Is niét zo!
Zelfs jij moet na alle artikelen op klol en elders wel doordrongen zijn dat alle Kinder verkrachtingen buitenshuis júist plaats vinden?
Wát zeggen alle kranten en hier ook nou steeds en de laatste tijd ook weer?
Júist georganiseerde grootscheepse misdrijven van buiten.
En trouwens wié dát zeggen zijn meestal niet de slachtoffers maar de daders.
Tot en mét een twan huys op tv mét zijn partners in crime zo als koppe of die bullens aan toe , hoe zeer we niet mogen geloven in dát wat nú het Daglicht steeds meer naderd.Dat deden ze Onze Jolanda , het Slachtoffertje van massale seriemisbruiken meer dan 20 jaar geleden al aan , dat deed de heer drent van die Amsterdamse MIsbruikzaak in de Creches dat momenteel speelt de Ouders en Kinderen ook aan , en in 2008 al tegen Ouders van “och ze hebben veel fantasie”!
W. B. Hulskemp december 22, 2010 om 11:30
Jij Fantasie , ik had van af mijn vierde al VRIJ Willig sexueel Kontakt met diverse Volwassenen.
Ook veel ON VRIJ willig kontakt met personen in de vorm van Verkrachting …Verkrachting betekent tégen mijn VRIJE WIL.
De meeste Verkrachtingen vonden plaats buitenshuis ,buiten de Familie ook ,voornamelijk op scholen en schoolreisjes en veel allochtonen.
Annie zegt:december 17, 2010 om 23:03
Hoi Annie , je ben MIS bruikt en in een totalitair regime opgegroeid!
Dan is een heel klein Wereldje een verlossing ,maar leg dat niet aan Ons of Je Kinderen óp!
sytze zegt:december 16, 2010 om 12:32
Zeg die vader met supposed 200.000 fotos van eigen Kinderen , heb je daar een zaaknummer van?
Met zo veel geknips vraag ik me af of die wel aan aftrekken toe kwam?
@Jelle/Dirk
Ziek geworden van je eigen gedrag binnen het gezin?
Jouw reactie en het je afzetten tegen anderen is nogal vreemd.
Lees dit eens:
http://www.p-loog.info/Wetenschap/brochure.htm
Maar ja, deze onderzoekers beweren dingen die jij niet wil horen dus zal je ze ook wel voor gek verklaren.
Misschien eens een bezoekje van Jeugdzorg aanvragen?
@Dirk/jelle
Twee namen 1 schrijver.
Lezen is ook niet je sterkste kant. De vader uit Zuidwolde met 200.000 foto’s is net opgepakt. Nog niet veroordeeld dus. Dan is er ook nog geen zaaknummer.
Maar als jij je graag aftrekt door op deze manier te reageren, ga dan vooral je gang.
Maak je wel op tijd je scherm weer schoon?
Of ga eens langs bij een psychiater!
We leven in een gekkenhuis en wie zich niet wil aanpassen die moet maar naar een inrichting?
@Henk,
het alternatief lijkt te worden om 90% van de bevolking op te sluiten!
Dirk zegt:
december 23, 2010 om 18:54
Annie zegt:december 17, 2010 om 23:03
Hoi Annie , je ben MIS bruikt en in een totalitair regime opgegroeid!
Dan is een heel klein Wereldje een verlossing ,maar leg dat niet aan Ons of Je Kinderen óp!
@ nee Dirk, ik ben niet misbruikt. ook ik heb niemand misbruikt. Ik ben op straat opgegroeid en heb veel viespeuken gezien. toch allemaal in het geniep. De jaren 60+70 werden door de politie die brood poten hard aangepakt. omdat hun alles en iedereen maar mee wilde hebben in die pisbakken om aan hun geslachtsoorgaan te rukken. Nu is het nog erger geworden hele potten en pannen rammen tegen elkaar op om hun geaardheid te openbaren. als ik met mijn man zo rond zoude lopen als die geestelijke sex gestoorde ben ik binnen de mum van tijd aangerand, ik stoor mij er wel aan net als die sex reclames na 23 uur op tv walgelijk dat de omroep zich zo verlagen. Nee Dirk ik leef niet in mijn regime maar dat van dolgedraaide probleemmensen. mensen die nadien het gek vinden iets te zijn aangedaan. Kinderen van 12 jaar lopen om 22 uur nog op straat, mijden waarvan je wel duidelijk kan zien waar hun tieten hangen. het fietsen door stegen en parken was vroeger al door de ouders verboden maar alles wat je je kind verbied zullen deze later het tegenovergestelde toe laten totdat het fout gaat. kindermisbruik was er altijd al alleen nu veel meer in beeld gebracht er was controle door de winkels. ook werden de kinderen door hun moeder 24 uur opgevoed nu weet men niet hoe snel het kind ergens ondergebracht moet worden welke totalitair regime bedoel je nu Dirk?
@Annie Die Toestand is Wederkerig.
D.w.z De Slachtoffers Komen Door Zulks Geweld in een Steeds Kleiner Leefwereldje Terecht.
ÁLs Mensen Zich Náár totalitaire regimes gáán gedragen ,is Dát ALTIJD Van de overheden afkomstig!
Tot 1920 …Zal Die justitiebroodvreter wel weer weg halen …Máár tot en mét 1920 … Tot scheidng van kerk en staat …wás het zelfs “verplicht én geheel ópenbáár ” Dat Men “wettelijk verplicht” was Dé Eigen Kinderen té Vérkrachten.
Dáár achter zit namelijk “Dé Eigen Áángeboren Wil” breken om Kinderen geheel dociel en onderdanig aan de industrie áf te leveren Àls slaaf én hoér!
Ná 1920 ging Dát officieus éven hard door , nu door scholen “verplicht” óp te dringen!
Èn Dáar worden óf wérden tot Gisteren Nóg Dé Kinderen ritueel Misbruikt ,Hélemaal op de schoolreisjes.
Dé heroine,ghb,lsd,Reproductieremmers,Spierartofyverwekkers,scopolaminen( om Kinderen uit te en de verworven info te Misbruiken om Ouders en Gezinnen af te persen en onderwerpen),farmaceutica´s en verder chemisch Vuil Kun Je Heden En Járen Nog in zo Goed Als ELK Kind Vinden , In De Kinderen Ván ALLE Volken ,Behalve één volkje wiens kinderen Die Dié stoffen dan ook Niet aan boord hébben!
Dáár Anne ,is Niemand Áán Ontsnapt , Ik Niét , Jij Niét,en Hele Volken Niét!
Dé verwording Die Jij in de Maatschappij Beschrijft Heeft Dáár RÈCHTSTREEKS MÈÈ TE MAKEN!
Wát Je Zegt over de TV , Ja , Maar OOK EEN DIRECHT GEVOLG OOK!
Dié Kinderen worden namelijk door de daders op de lagere scholen al aangewezen ,gebroken en bevolen om hoertje te worden vor het grote geld van die smeerpijpen!
Inderdaad al weer enkele Járen Maar Liefst vijf zenders achter elkaar Mét Dé DIRECTE Gevolgen Ván Kinder Misbruiken vol plempem , om Maar Weer eens op één Facet Van De Door Jou En Velen Geconstateerde verwording Van Alles te Refereren.
Jij , Alsmede De Volken (Én Alle overheden en wetgevers willens en wetens) Begaat De Fout , Niet Kwalijk te Nemen Ook ,Heeft Redenen , Dat Die Kinderen en Jongeren DÈ BRON Van Alle Kwaad HÈLEMÀÀL NIÈT ZIJN!
Maar Door Ze Op Hun Gedrag Aan te Zién Worden Ze Hulpeloos en Hopeloos Dubbelslachtoffers , en Dáár wéét dé dadergroep via politieke partijen en regeringen – die zelfde wetgevers nog steeds ván 1920 – dan weer een volgend slaatje uit te slaan.
samuel-heinemann.blogspot.com/2010/12/ritueel-misbruik.html
sytze zegt:
december 25, 2010 om 16:07
Dank Voor Je Link!
Maar Wetenschappelijk KÚN Jé Dat Niet Noemen ALS ALLE WETENSCHAPPERS DIÉ ANDERS BEVINDEN áf geslacht worden!
Dan is Het Simpel een Criminele bestellen dienende KINDER VERKRACHTENDE opinie waar Men in Doodsangsten achter aan hobbelt – overwegend DOODS bang om uit gemaakt te worden voor homofiel of pedofiel – ,Mét Alle Gevolgen Vóór de Kinderen!
Homofiel = Vader Ik Heb Je Lief
Pedofiel = Kind IK Heb Je Lief
KINDER VERKRACHTER = Kind ik sloop Jou graag om met Je te doen wat ik maar wil … een kapotje een tool een gebruiksvoorwerp bén Je en Dát vul ik in!
U MÀG ÙW KINDEREN LIÈF HÈBBEN!
http://samuel-heinemann.blogspot.com/2010/12/censuur-des-doods.html
https://www.demminkdoofpot.nl/home.html
Het is allemaal zo simpel!
Er worden blijkbaar zeer veel mensen geboren met deze afwijking.
Hier kun je dus gewoon niets aan doen, hoeveel je ook praat.
Het punt is dat wij niet willen dat onze kinderen worden misbruikt door dit
soort zieke geesten.
Je mag voelen en verlangen wat je maar wilt zolang je daar andere mensen
(lees kinderen) maar geen schade mee aanricht.
Als iemand mijn kind molesteert vaardig ik met eigen hand de doodstraf uit,
dat is een feit.
We moeten de straffen extreem zwaar maken voor dit soort misdrijven zodat het bij al die “mensen” uit angst bij fantasie blijft, en stoppen met praten.
Omdat een kind niet gelijk is aan een volwassene moeten we tegen welke prijs ook hun beschermen, neem desnoods het recht in eigen hand! Een gezonde maatschappij begint met strenge regels!
http://www.demminkdoofpot.nl/pagina/homepage.html
“staaltje politiestaat Nederland vanwege rechtzaak klokkenluiders” op argusoog bekijk 1e commentaar v 24 april